مزیت های استفاده از نرم افزار CRM : (1395/07/4)

استفاده از نرم افزار CRM مزیت های زیادی دارد که روز به روز در حال گسترش است. نرم افزار CRM فقط در جهت پیگیری اطلاعات و فروش بیش تر کمک نمی کند، به دنبال افق گسترده تری باشید. این نرم افزار به شما کمک می کند تا زمان و پول را ذخیره کنید و تیم فروشتان موثر تر عمل کند.

در اینجا مزیت هایی از زبان صاحبان کسب و کارهای کوچکی که از به نرم افزار CRM علاقه دارند  ذکر شده است :

صرفه جویی در زمان :

یکی از بزرگ ترین مزیت های نرم افزار CRM این است که از طریق اتوماتیک کردن بخشی از کارها زمان زیادی را ذخیره می کند و شما می توانید با استفاده از این زمان برای گسترش و رشد کسب و کارتان وقت بگذارید.

صرفه جویی در پول :

نرم افزار CRM ویژگی های زیادی دارد که آن را برای استفاده مقرون به صرفه می کند و دلیل آن داشتن یک راه حل جامع برای کم کردن هزینه های شما از طریق ابزارهای متعدد است.این نرم افزار با ادغام ویژگی ها و دسترسی های مختلف و با استفاده از ابزارهایی نظیر شخصی سازی، بومی سازی و قابلیت اندازه گیری با یک هزینه مقرون به صرفه هزینه ها را تا حد زیادی کاهش می دهد

ایمیل مارکتینگ بهتر :

این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا ارسال تعداد زیادی ایمیل که بر اساس نوع مخاطب دسته بندی شده است، افزایش یافته و نرخ باز شدن ایمیل های این شرکت بیش تر شود.

هم چنین از طریق نرم افزار می توانید گزارش های کاملی نظیر تعداد دفعات باز شدن، کلیک خوردن و ایمیل های اسپم را بدانید.

ویژگی های اضافی :

نرم افزار CRM از طریق یک بانک اطلاعاتی جامع ویژگی های دیگری نیز به شما می دهد. مانند پاسخگویی خودکار (Auto-Responding) ، سبد خرید، صورتحساب و ذخیره سازی هر گونه اطلاعاتی که یک شرکت در یک دوره کاری نیاز دارد. علاوه بر این نرم افزار CRM می تواند در مدیریت پروژه و صدور صورت حساب ها نقش ارزشمندی ایفا کند.

کمک به تیم فروش برای رسیدن به اهدافشان :

این نرم افزار پیگیری عملکرد را برای کارمندان راحت می کند و به آن ها دید مستقیم برای بررسی اهداف، ارزیابی معاملات و سایر اطلاعات حیاتی فروش را از داشبورد CRM می دهد. این قابلیت به شما کمک می کند تا تصویر روشنی از اولین تماس مشتری تا فروش نهایی را ترسیم کنید. هم چنین پلت فرم CRM به شرکت ها کمک می کند تا با استفاده از بلاگ، بازاریابی شبکه های اجتماعی و بهینه سازی موتورهای جستجو تیم فروش خود را در فرآیند بازایابی سرنخ ها و تبدیل آن ها به فرصت ها تغذیه نمایند.

خوشحال خواهیم شد نظر شما را در مورد این مقاله دیدار بدانیم

مقالات مرتبط