یک نرم افزار CRM مسلح به این ادوات است : (1395/08/5)


در نبرد با مشکلات فروش شما به یک نرم افزار CRM خوب با ویژگی های زیر نیازمند هستید :


1- به دنبال ویژگی هایی باشید ارتباطات شما را اولویت بندی کند :

بخش از سفارشی سازی به معنی گروه بندی  مشتری ها به شکلی است که شما می توانید ارتباطات مختلف با مشتریانی که آماده خرید هستند و مشتریانی که نیاز به پرورش بیشتری دارند بگیرید.
دقت کنید چگونه هر تامین کننده سرنخ چگونه کار می کند و مطمئن شوید این متد برای مشتریان شما جواب می دهد.


2- دنبال برنامه ای باشید که زمان شما را ذخیره کند :

یکی از بزرگ ترین ویژگی های داشتن نرم افزار CRM اتوماتیک بودن آن است. برای مثال نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان Didar به شما امکان ارتباط اتوماتیک با سرنخ هایی که ممکن است نیاز به زمان و پرورش بیشتر برای تصمیم گیری داشته باشند و این در حالی است که خرید و فروش برای مردم امری است که نیاز به صرف وقت و آمادگی دارد.

3- هیمشه مکالمات را به خاطر بسپارد :

مطمئنا هر کسب و کاری می خواهد بیشتر بفروشد. بنابر این حتی اگر مکالمات و چالش های کلامی منحصر به فرد کسب و کار شما در فضای دیگری بوده، شما باید در نظر بگیرید این پیشرفت ها چگونه ممکن است فروش کلی خود را تحت تاثیر قرار دهد و تاکید بیشتری روی مکالماتی داشته باشید که تاثیر بیشتر و مثبت تری در فروش شما داشته است.

4- پیدا کردن یک برنامه که سریع تر کار کند :

زمان ارتباط گرفتن شما می تواند یک تفاوت عمده در پرورش سرنخ ها و تبدیل نرخ فروش بازی کند. بنابر این شما نرم افزار CRM را احتیاج دارید که بتواند، سرنخ ها را اولویت بندی و استراتژی های ارتباطاتی درست را خیلی سریع محاسبه کند.

5- بررسی ویژگی های تحلیلی :

شما نیاز به یک نرم افزار CRM هوشمند دارید. بعضی از برنامه ها به شما بینش برای فعالیتتان از طریق مطمئن ساختن که با سرنخ ها بر یک اساس منظم و مشخص ارتباط می گیرید می دهد. همچنین هر بی نظمی در ارتباطات وجود داشته باشد که لازم باشد شما در جریانش قرار بگیرید را به شما اطلاع می دهد

خوشحال خواهیم شد نظر شما را در مورد این مقاله دیدار بدانیم

مقالات مرتبط