آشنایی با سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM (1394/12/15)

 

نرم افزار CRM یک عادت است


سیستم نرم افزار CRM را در بخش مرکزی زندگی کاری خود قرار دهید. شما ارزش فوق العاده ای از آن بدست خواهید آورد. دانش قدرت است و  نرم افزار CRM بسیار قدرتمند! دانش سازمانی سیستم... از آن استفاده می‌کند و یا آن را از دست می دهد. شش عادت مهم یک  نرم افزار CRM : 

  1. زمانیکه شما در پشت میزتان هستید یا به عبارت دیگر متصل به اینترنت هستید, همیشه  نرم افزار CRM پیش روی شما باز باشد.
  2. از  نرم افزار CRM برای ثبت تمامی فعالیتهای برنامه ریزی شده استفاده کنید- اگر شما به John Smithers گفته باشید که 3 بار در هفته با او تماس خواهید گرفت آنرا در  نرم افزار CRM ثبت کنید. در موعد مقرر این تماس تلفنی را به شما یادآورد خواهد شد.
  3. از نرم افزار CRM برای برنامه ریزی فعالیتهایتان استفاده کنید- در شروع روز کاری و هفته کاری, نگاهی به همه ملاقاتهایی که دارید و همه تماسهایی که باید داشته باشید, همه گزارشهایی که باید شما آماده کنید, داشته باشید. کار شما بسیار سازمان یافته تر و متمرکزتر خواهد شد.
  4. اگر شما در فروشگاه هستید – توجه ویژه شما باید بدست آوردن سود بیشتر باشد.
  5. چیزی مانند جزئیات بیش از حد وجود ندارد – زمانیکه شما مدیر فروش هستید – اطلاعات را به همان اندازه که ممکن و لازم است ثبت کنید.

 

 

سیستم  نرم افزار CRM شما مکانی برای ذخیره همه اطلاعات مربوط به مشتریان می‌باشد.یک وسوسه ای برای ورود هرگونه اطلاعات

مربوط به مشتریان در پایگاه داده وجود دارد. در برابر این وسوسه ها مقاومت کنید. مثلاً اگر شما یک ایمیل از مشتری با عنوان "

100تا از بهترین جوکها" دریافت کرده اید – لطفاً آن را ذخیره نکنید.هیچ قانون سخت و سریعی وجود ندارد. عقل سلیم به شما می

گوید که هر چیزی مرتبط با شرکت شما باید ذخیره شود. که شامل ایمیلها با توجه به خریدها, قراردادها, مذاکرات, اطلاعات تجاری

است باید ذخیره شوند. نقل و قولها باید ذخیره شود. 

خوشحال خواهیم شد نظر شما را در مورد این مقاله دیدار بدانیم

مقالات مرتبط