سی آر ام چیست ؟

مجموعه کاملی از فرآیندها و تکنولوژی‌ها برای مدیریت ارتباط با مشتریان فعلی و بالقوه و دست اندرکاران کسب و کار در بازاریابی، فروش و خدمات، صرف نظر از نوع مسیرهای ارتباطی با مشتریان. مدیریت ارتباط با مشتریان یک راهبرد تجاری جهت انتخاب و مدیریت مشتریان برای بهینه کردن و بالا بردن ارزش شرکت و همچنین فروش در دراز مدت است. مدیریت ارتباط با مشتری، استراتژی جامع کسب و کار و بازاریابی است که فناوری، فرآیندها و تمامی فعالیتهای کسب و کار را حول مشتری یکپارچه می‌سازد. مدیریت ارتباط با مشتری یک نظام اطلاعاتی یک پارچه است که برای برنامه ریزی، زمان‌بندی و کنترل فعالیت‌های قبل و بعد از فروش سازمان و با هدف توانمند سازی مشتریان جهت تعامل با سازمان از طریق ابزارهای متعددی چون وب سایت، تلفن و غیره به کار می‌رود.
 

چرا دیدار؟

دقت، سرعت و نظم ، پایه و اساس نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان دیدار است.
جدا از تمام مزیت های اساسی نرم افزار CRM مثل : کاهش حجم کار، دسترسی بهتر، ادغام با نرم افزارهای دیگر، اختصاص فضای ابری برای داده ها، ایجاد پایگاه مرکزی داده ها و.... مزیت های ارزشمند دیگری وجود دارد که می تواند دلایل مهمی برای انتخاب باشد.
استفاده از دیدار بسیار آسان است و شما می توانید در سریع ترین زمان ممکن نرم افزار را یاد بگیرید و از آن بهترین استفاده را کنید.
مزیت بعدی دیدار بومی بودن آن است. مساله بسیار مهمی است که بتوان یک نرم افزار را بنا به کاربرد و نیازهای کاربران منظقه ای خاص، بومی کرد. ما در دیدار این مساله را به بهترین شکل ممکن پوشش داده ایم.
دیدار مزیت بزرگ دیگری دارد که به موجب آن هر 2هفته یک بار آپدیت های منطقه ای بر اساس نیاز مشتریان لحاظ می گردد.
گزارشات عملکردی دیدار بی عیب و نقص است و شما می توانید از گزارشات بهترین استفاده را جهت بررسی و البته پیش بینی وضعیت داشته باشید.
استفاده از (Gamifiction) با رویکرد بالا بردن سطح ایجاد تعامل و انگیزه در افراد سبب رسیدن سریع تر و بهتر به اهداف شما می شود.
اگر هنوز در انتخاب دیدار تردید دارید، یک ماه رایگان از آن استفاده کنید.


ایمیل وارد شده تکراری می باشد

ایمیل شما با موفقیت درج گردید. جهت تایید عضویت به ایمیل خود مراجعه فرمایید