سی آرام موبایلی در نرم افزار crm چیست؟

یکی دیگر از زیر مجموعه های نرم افزار CRM، موبایل CRM است و قابل استفاده بودن در موبایل کلید حضور در دنیای امروز است. در واقع موبایل CRM در بهبود روابط با مشتری، حفظ مشتری، فروش بیشتر محصولات و پشتیبانی از مشتری بسیار موثر واقع شده است. برای استفاده از موبایل CRM از شبکه های بی سیم برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان استفاده می شود. یک سیستم CRM منعطف از طریق دستگاه‌های دستی نظیر موبایل و تبلت به راحتی در دسترس است. هر شرکتی که می‌خواهد توازن خود را در بازار رقابتی حفظ کند، زنده کردن یک سیستم هدفمند ارتباط با مشتریان برایش حیاتی است؛ موبایلCRM نیز یکی از همین سیستم‌های هدفمند است. موبایلCRM مشتریان و اطلاعات را در هر لحظه و مکان، داده‌های مورد نیاز را فراهم می‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌های سیستم مدیریت ارتباط با مشتریانِ منعطف، پردازش منحصر به فرد اطلاعات هم راستا با کسب‌وکار شماست. در واقع آن CRMی کاراست که با هسته کسب و کار شما عجین و همراه گردد. یکپارچه‌سازی، تقسیم بندی مشتریان، گزارش‌های سفارشی و فروش بیشتر نتیجه چنین سیستم‌هایی است.

  • فراهم آوردن اطلاعات محصول ، راهنمای کار با محصول و کمک های فنی بطور 24 ساعته و در 7 روز هفته بروی وب سایت شرکت
  • کمک به شناخت سریع مشکلات بالقوه پیش از اتفاق افتادن
  • فراهم آوردن مکانیسمی کاربرپسند برای ثبت شکایات (شکایات ثبت نشده قابل حل نیستند و از مهمترین عوامل نارضایتی کاربران بشمار می روند.)
  • فراهم آوردن مکانیسمی سریع برای حل مشکلات و رسیدگی به شکایات
  • قراهم آوردن مکانیسمی سریع در شناخت کمبود ها و نارسائی ها
  • شناخت نیازمندی ها و توقعات هر فرد و تدوین استراتژی خاص هر فرد با توجه به نیازمندی های وی
سی آر ام موبایلی درنرم افزار دیدار crm